Gelecek Atölyesi Vizyonu

Öğrenme kültürünü dönüştürmek ve yeni yüzyıla uyarlamak için dijital okul geliştirmek üzere “Gelecek Atölyesi”ni kurduk..

Gelecek Atölyesi’nde öğrenciler ile çalışırken, küçük gruplar halinde ya da öğretmenler ile işbirliği içinde oluyoruz. Derecelendirmek zorunda olmadığımız öğrencilerimizle kişisel bir bağ kurup, sorunlarıyla ilgilenip onları dinliyoruz. Gençleri güçlendirmek ve profesyonel yaşamlarında onları desteklemek için oradayım.. Aslında bir süre klasik öğretmen gibi çalıştım ama bir şekilde okul sisteminden memnun değildim. Sisteme adapte olmakta çok zorlandım. Bir arkadaş olarak çok daha özgürce öğrencilerle çalışabilir ve bireysel olarak onlarla ilgilenebilirdim.. Okul sisteminde öğrenciler her ne pahasına olursa olsun hatalardan kaçınmalıdır. Dürüst olmak gerekirse bunun çalışma hayatıyla ve günlük yaşam ile hiçbir ilgisi yok.. Denemek cesaret ister 😊. Günümüzde Dijital Yerliler başarılarını uzun süre düşünerek elde edemezler. Hatalardan öğrenmeye çalışırlar. Bu durum bir çok öğretmen için tercih edilebilecek bir yol değildir. Dijital konularda ileri eğitimler verdim. Öğretmenler ile de ‘Eğitimde Dijitalleşme’ üzerine çalışmalarda bulundum. Bir çok öğretmen mevcut sistem içerisinde Eğitimde Teknoloji uygulamalarını bir kenara bırakalım, akıllı tahtayı etkin kullanmaya bile ikna olup üretime geçmekte zorlanıyorlar. Eğitim ile ilgili her bir birey umarım daha açık fikirli olup, daha fazlasını dener ve öğrencilere de bu vizyon ile eğitim vererek yaratıcılık ve sürekli üretim konularında teşvik edici olurlar..

Okullardaki sorumluluk son derece yüksek. Çünkü klasik sınavlara hazırlanmaları gereken kısıtlı süreleri ve çok sayıda öğrencileri var. Türk eğitim sistemi ve ölçme sistemleri ile ilgili süren çeşitli çalışmalar var. Ancak gerçek potansiyel orada değil. Teorik bilgi ile pratiği birleştirmek yani tam anlamı ile öğrenme sürecini tamamlamak için çıraklığı deneyimlemek çok önemli… Asıl odak noktası burası ve potansiyeller tam olarak bu noktada. Çocuklarımıza değişen geleceğin vizyonunu vermek zorundayız. Ancak bu iş klasik düzende, klasik öğretmenler ile yapılabilecek bir iş değil. Cesaret vermek ve fırsatlar yaratmak işimizin bir parçası. Bazı gençlerin tepki ve istekleri ebeveynlerinin hayat anlayışlarına aykırı hareket etmeleri anlamına gelse bile, aileler ve gençler arasında iletişim elçisi olarak görev yapmaya ve kendi arayışları olan gençler ile aileler arasında köprü kurmaya çalışıyoruz. Ailelerle empatik, esnek ve ekip halinde çalışabilmemiz çok önemli. Gerçekten gençlerimizin yeni yüzyıl donanımlarına sahip olan, aynı zamanda değerlerimizi koruyan bireyler olmalarını istiyorsak bir sonraki büyük odağımız da burası olmalıdır.

Öğrencilerim ile bu konular üzerine sohbet ettiğimde anlaşıldıklarının sevincini gözlerinden okurum. Hedeflediklerini başarmak için nasıl davranmaları gerektiğinin farkına vardılar ve okul harici eğitim almaya başladılar..Hemen geleceklerini formüle edip, nasıl şekillendirmek istediklerini ifade ettiler. Böyle bir sürece eşlik etmek işimin en güzel yanı..

Öğrenciler ile üretim içinde geçirdiğim zamanlar en güzel anılarım. Gelecek Atölyesi olarak da 21. Yüzyıl Becerileri kazanım odaklı çalışmalarımız aktif bir şekilde güncellenerek hızla devam edecek. Süreçte bizi takipte kalın.. Sevgiler 😊

You may also Like

#KoronaGünlerindeKodla

#KoronaGünlerindeKodla

Nisan 15, 2020

3 Comments

    Avatar

    Uniswap price prediction

    7th Ara 2021 - 10:30

    הכירו את מוצרי קמגרה למכירה המכילים רכיבים טבעיים בלבד: Uniswap price prediction

    Avatar

    נערות ליווי בחיפה

    7th Ara 2021 - 11:00

    נכון להיום, ישנם מספר סוגים של מוצרי קמגרה שניתן לרכוש בארץ. נערות ליווי במרכז

    Avatar

    �������� 2 ����� 20 �����

    7th Ara 2021 - 13:56

    קמגרה למכירה במודיעין פעמים רבות אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לעשות משהו, אבל “רק הפעם” פשוט נמנעים מלעשות את זה, פשוט כי זה דורש יותר מדי מאמץ. אותו הדבר ������� ������� ��� �������

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Büşra Demirel

busrademirel
busrademirel

KodlamaVadisi

Kategoriler

×